درباره ما سبد خرید0 شعب اعطای نمایندگی ثبت نام / ورود

کرونا و تغییر سبک زندگی

729
1399/11/06
دست جمعی خوردن بستنی باعث ایجاد نشاط در میان دوستان و خانواده می شود. اما این روزها با همه گیری ویروس کرونا چنین تجربه هایی سخت ممکن می شود. خانه بستنی سی دا, همواره سلامتی و نشاط, را هدف عالی خود قرار داده است. در این روزهای سخت شیوع کرونا این وظیفه برای ما از اهمیت ویژه ای نیز برخوردار شده است. کرونا سبک زندگی ما را تغییر داده است و خانه بستنی سی دا خود را با این تغییرات هماهنگ کرده است. 
در روزهای کرونایی چگونه بستنی سی دا بخوریم؟
فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در خانه بستنی سی دا: در خانه بستنی سی دا تمام پروتکل های ستاد کرونا با دقت زیاد رعایت می شود. افراد ملزم به زدن ماسک در خانه بستنی هستند. تعداد افراد حاضر در سالن بر اساس فضای موجود کنترل می شود. در محیط خانه بستنی نیز با علامت گذاری و مراقبت از فاصله افراد حاضر در سالن، میزان تماس را به حداقل رسانده ایم. امکان نشستن در محیط داخلی خانه بستنی تا اطلاع بعدی وجود ندارد. 
نشستن در فضای آزاد: نمایندگی غرب سی دا که در بلوار فرهنگ در محله سعادت آباد واقع شده است،  برای نشستن شما عزیزان در مقابل خانه بستنی سی دا فضایی دنج با میزو صندلی های راحت، تدارک دیده است. متخصصان احتمال انتقال ویروس در فضای باز را بسیار اندک می دانند. شما می توانید در این فضای دنج و خلوت با خیالی آسوده، فراغت خود را سپری کنید.
سفارش در خودردو: عزیزانی که تمایل به حضور در داخل خانه بستنی را ندارند، می توانند از راه تماس تلفن با خانه بستنی، شماره پلاک خودرو خود را به همکاران ما اعلام کنند و با خیالی آسوده تر سفارش خود را در خودرو شخصی تحول بگیرند.
سفارش تلفنی:  پیک بستنی ایران سی دا سریع و مطمئن, سفارش های شما را بدون اینکه آسیبی به بستنی برسد, در محدوده ی تهران و حومه به دست شما می رساند. 
سفارش اینترنتی: خانه بستنی سی دا بعد از شیوع کرونا برای حمایت از سلامتی افراد دربرابر ویروس کرونا فروشگاه اینترنتی خود را نیز راه اندازی کرده است. شما می توانید با سفارش در سایت خانه بستنی سی دا، منو خود را انتخاب و بررسی نمایید و از تخفیف ویژه خرید اینترتی نیز برخوردار شوید. پیک بستنی سی دا سفارش شما را در سلامت کامل به دست شما می رساند. 
ما می خواهیم تا در این روزهای سخت، لذت خوردن یک بستنی خوشمزه را فراموش نکنیم. ما بیش از همیشه به نشاط و روحیه خوب نیاز داریم. بعضی وقت ها چیزی به اندازه خوردن یک بستنی خوشمزه حال آدم را خوب نمی کند.
اشتراک گذاری:
نظرات کاربران
افزودن دیدگاه
لطفا منتظر بمانید ...